Komentarze
- Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
jest WIELKI !!! Panie Burmistrzu życzę Panu i wszystkim Radnym owocnej pracy dla naszego miasteczka ...
- cogito - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Nie dziwi mnie to wcale. Słyszałem, że wiele osób "na stanowiskach" myśląc że będą wiecznie przy kor...
- P.K. - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
"Na skwerze z niedzwiadkiem, odbiło mi się dzisiaj o uszy, że dyrektor domu kultury też rozważa opcj...
- NN - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Po pierwsze, jeśli mieszkańcy miasta stanowczo zaprotestują to przegrany w wyborach na burmistrza na...
- malina1986 - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Na skwerze z niedzwiadkiem, odbiło mi się dzisiaj o uszy, że dyrektor domu kultury też rozważa opcję...
- eSPe
Możesz skorzystać z Tarczy Antykryzysowej |
Anna Ilczuk | |||
poniedziałek, 06 kwietnia 2020 09:35 | |||
Od 1 kwietnia br. obowiązują przepisy, które mają na celu wspomóc polskich przedsiębiorców, a także zapewnić ochronę pracownikom i pracodawcom w obliczu kryzysu gospodarczego. Jednym z ważniejszych rozwiązań tzw. Tarczy antykryzysowej, są formy wsparcia, o które pracodawcy będą mogli ubiegać się z PUP w Radzyniu Podlaskim w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, w tym:
Więcej informacji także na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w zakładce: Tarcza Antykryzysowa: https://www.gov.pl/web/tarczaantykryzysowa
Od dnia 2 kwietnia br. Dyrektor PUP w Radzyniu Podlaskim ogłosił nabór wniosków o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy przyznawanej na podstawie art. 15zzd ustawy COVID-19. Nabory wniosków na pozostałe formy pomocy będą ogłaszane w najbliższych dniach.
Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim jest przygotowany organizacyjnie i logistycznie aby cały proces odbywał się zdalnie (on-line) bez potrzeby przychodzenia do urzędu, z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną został wyłączony z bezpośredniej obsługi klienta. Dlatego prosimy aby pracodawcy, którzy nie posiadają podpisów elektronicznych zakładali bezpłatne profile zaufane (Jak założyć Profil Zaufany – instrukcja) i nimi podpisywali dokumenty kierowane do urzędu. Swoją tożsamość mogą Państwo weryfikować np. poprzez bankowość elektroniczną. Dokumenty w formie elektronicznej mogą Państwo podpisywać również za pomocą specjalnie dedykowanej strony ministerialnej: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 83 352 63 20 lub 83 352 63 19 oraz za pośrednictwem e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|