Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama
Komentarze
- Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Szczepanie Niebrzegowski jeżeli to czytasz, wiedz że wyborcy oczekują do Ciebie, ze nie dasz napluć ...
- P.K. - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Opuścił gród ciemną nocką, lecz już gdy skręcał na Kocką, ktoś zauważył przypadkiem, spoglądając na ...
- wihajster - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
W grodzie odbitym z rąk Jurka zaczęła krążyć dziś bzdurka, że nowy włodarz już rano, gdy tylko wynik...
- wihajster - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Przez dwie??? A jako poseł co zrobił dla Radzynia?
- CHTOLT - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
A mnie cieszy że nie będzie szyderczego uśmiechu, przez dwie kadencję w sumie nie zrobiono nic w mie...
- Vader
Sukces uczniów ZSP na Olimpiadzie Przedsiębiorczości |
Mariusz Szczygieł | |||
wtorek, 19 stycznia 2021 07:00 | |||
Krzysztof Kalenik, Jakub Petkowicz, Klaudia Kasprowicz i Gabriela Borowik z technikum w zawodzie technik ekonomista ZSP zakwalifikowali się do zawodów okręgowych XVI Olimpiady Przedsiębiorczości pod hasłem przewodnim „Biznes w uwarunkowaniach zrównoważonego rozwoju". Olimpiada Przedsiębiorczości rozbudza i wzmacniania postawy oraz zachowania przedsiębiorcze wśród uczniów, poprzez tworzenie pozytywnego klimatu wokół działalności biznesowej i rozwija zainteresowania ekonomiczne u młodzieży uzdolnionej. Zakres tematyczny Olimpiady jest zgodny z podstawą programową nauczania przedsiębiorczości w szkołach ponadpodstawowych, poszerzony dodatkowo o zagadnienia związane ze zmienianym corocznie hasłem przewodnim Olimpiady. Uczestnicy Olimpiady wykazują się umiejętnością samodzielnego przyswajania wiedzy wykraczającej poza wymogi szkolne. Młodzież biorąca udział w Olimpiadzie powinna posiadać podstawową wiedzę z zakresu psychologii, socjologii, ekonomii, zarządzania i prawa. Tak różnorodne cele oraz zakres tematyczny Olimpiady powodują, że uczestnicy oceniani są nie tylko za posiadaną wiedzę i jej przełożenie na praktyczne umiejętności, ale także za reprezentowane postawy i zachowania przedsiębiorcze. Sprawdzaniu wiedzy służą testy, natomiast przy ocenie postaw i zachowań przedsiębiorczych brane są pod uwagę wykonywane przez uczniów projekty, rozwiązywane studia przypadków oraz prezentacje na zadany temat.
|
Komentarze