Radzyń Podlaski - Nasze miasto z dobrej strony! Mamy 29 kwietnia 2024 imieniny: Piotra, Roberta

Już niedługo

223 rocznica uchwalenia Konstytucji 3-go Maja image
223 rocznica uchwalenia Konstytucji 3-go Maja, 03.05.2024, 09:45, Plac Potockiego
Dodaj wydarzenie
Zobacz wszystkie

Reklama

Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszej

piątek, 23 listopada 2012 18:31

Wypadek na ulicy WarszawskiejDzisiaj (23.11) około godziny 15.20 na ulicy Warszawskiej, niedaleko Urzędu Miasta, doszło do wypadku.

Jak wstępnie ustaliła policja, do potrącenia pieszej doszło w okolicach przejścia. Kobieta wpadła wprost pod nadjeżdżający od strony stadionu samochód osobowy marki Opel Corsa.

Poszkodowana z obrażeniami ciała została przewieziona do radzyńskiego szpitala.

Policja ustala dokładne okoliczności i winnego całego zajścia.

wypadek_warszawska001wypadek_warszawska002wypadek_warszawska003wypadek_warszawska004

 

Komentarze  

 
#1 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejmaranta 2012-11-23 18:46
ehhhh widziałam to, wyglądało strasznie.....ale dobrze że kobieta żyje...
 
 
#2 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejmaranta 2012-11-23 19:02
winny zawsze będzie kierowca.... ale dzisiaj piesi chodzą jak chcą, nie rozglądają się czy nic nie jedzie....
 
 
#3 LatarniePablo90RP 2012-11-23 19:17
Duża wina leży po stronie Urzędu miasta. Nadeszła pora roku kiedy robi nam się już po 15.30 strasznie ciemno a latarnie są za późno włączane. O tej porze po mieście jeździ się fatalnie, nie dość, że nie widać pieszych, a czasami nawet nie oświetlonych rowerzystów którzy są niczym szara plama na poboczu to jeszcze oślepiają światła innych pojazdów. Kurza ślepota się kłania. Dla czego tak późno są odpalane latarnie i to co ulica to inna pora????
 
 
#4 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejmaranta 2012-11-23 19:28
zgadza sie....ale Urząd nie zrobi nic w tej kwetii. za duże koszty? :/ zycie cenniejsze...
 
 
#5 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejmaranta 2012-11-23 19:44
biorąc pod uwagę, że przed zmianą czasu zjawisko nie miało miejsca, podobnie jak sygnalizacja świetlna, oświetlenie również działa wg czasu letniego. Ciekawe co się musi wydarzyć, żeby ktoś poczuł się odpowiedzialny za swoją pracę? dawniej latarnie włączały się dzięki fotokomórkom. To wydaje się sensowniejsze, bo system lepiej reagował na rzeczywiste warunki. Lampy włączały się, gdy przy zachmurzonym niebie robiło się ciemno, a nie według z góry ustalonych godzin...
 
 
#6 baba za kierownicądenvver_ 2012-11-23 21:23
baba za kierownicą to zawsze źle wróży.Ciekawy jestem czy kierowca tego auta umiał udzielić pierwszej pomocy a przynajmniej zająć się poszkodowaną w tym starciu kobietą do przyjazdu pogotowia,czy raczej ogólna panika i roztrżęsienie?
 
 
#7 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejmaranta 2012-11-23 21:37
Cytuję denvver_:
baba za kierownicą to zawsze źle wróży.Ciekawy jestem czy kierowca tego auta umiał udzielić pierwszej pomocy a przynajmniej zająć się poszkodowaną w tym starciu kobietą do przyjazdu pogotowia,czy raczej ogólna panika i roztrżęsienie?

wybacz ale czy ten stereotyp zawsze będzie argumentem?Ty również mógłbyś potracić człowieka lub spowodować wypadek. więc o pleć tu nie chodzi.

A co do pierwszej pomocy,,,, to byłam tam i razem z tą kobieta udzielałyśmy pierwszej pomocy poszkodowanej..... wiec twoje argumenty i osądy są nie na miejscu. :)
 
 
#8 baba za kierownicadenvver_ 2012-11-23 22:18
Cytuję maranta:
Cytuję denvver_:
baba za kierownicą to zawsze źle wróży.Ciekawy jestem czy kierowca tego auta umiał udzielić pierwszej pomocy a przynajmniej zająć się poszkodowaną w tym starciu kobietą do przyjazdu pogotowia,czy raczej ogólna panika i roztrżęsienie?

wybacz ale czy ten stereotyp zawsze będzie argumentem?Ty również mógłbyś potracić człowieka lub spowodować wypadek. więc o pleć tu nie chodzi.

A co do pierwszej pomocy,,,, to byłam tam i razem z tą kobieta udzielałyśmy pierwszej pomocy poszkodowanej..... wiec twoje argumenty i osądy są nie na miejscu. :)

w drugiej części mojej wypowiedzi to było pytanie a nie osąd to po pierwsze, po drugie: piesi łażą jak święte krowy(nie wszyscy)po trzecie: nie wystarczy mieć prawo jazdy żeby umieć jeździć.Ten samochód i kolor jest bardzo znaczny,moę tylko 2 jest takie w Radzyniu ale jeden z szyberdachem,miałem okzję parę razy widzieć ja ta Pani jeździ-jest nad czym pracować ,piszę to bez przekory i złośliwości,tylko z samej obserwacji.Mimo wszystko szkoda mi poszkodowanej w wypadku,dużo zdrowia
 
 
#9 pora dniadenvver_ 2012-11-23 22:22
i jeszcze jedna uwaga,to zdarzenie pewnie miało miejce raczej o 16.20 bo o 15.20 jest jeszcze w miarę widno?
 
 
#10 no...Admin iledzisiaj.pl 2012-11-23 22:38
i wniosek z tego taki, że zdjecia były robione nie od razu, tylko później, a ulica była zablokowana jeszcze dużo dłużej. Oj, czepiasz się denvver_... i nie tylko nas...
 
 
#11 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejmaranta 2012-11-23 23:12
a tego to nie wiedziałam ale nie wszystkie kobiety źle jeżdżą :) , fakt szkoda kobiety,szybkiego powrotu do zdrowia życzę
 
 
#12 Piesicukiernik 2012-11-24 09:18
Piesi w Radzyniu to przekleństwo, robię sporo kilometrów po Radzyniu i widzę co się dzieje w momencie gdy dzieciaki idą lub wracają ze szkoły Policja powinna Karać na potęgę. Na koszarach na ostrym zakręcie to już notorycznie nawet Matki z małymi dziećmi na skróty widziałem już tyle ostrych hamowań i podstawowa zasada pasy nie są dla pieszych. Prośba do policji ZAJMIJCIE się pieszymi bo w takim starciu samochód kontra człowiek zawsze pieszy przegra i w 80% z winy pieszego a my kierowcy mamy ich na sumieniu
 
 
#13 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejnuska77 2012-11-24 18:52
z reguły nie przeklinam ale jak wchodzi mi dawna nauczycielka angielkskiego pod koła to przesyłam jej niezłą wiązankę.Zgadzam sie z przedmówcami - piesi wchodzą na jezdnie, na pasy jak krowy, włazi i nie patrzy czy coś jedzie czy nie, może jak w końcu (...) zmoczy to jeden czy drugi czegoś się w końcu nauczy, wieśniaki
 
 
#14 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejaisza 2012-11-25 18:33
Cytuję denvver_:
i jeszcze jedna uwaga,to zdarzenie pewnie miało miejce raczej o 16.20 bo o 15.20 jest jeszcze w miarę widno?

Byłam w tym czasie akurat na ulicy Wyszyńskiego i rozmawiałam z Panią, która była światkiem wypadku. Była to godzina 15.45. Pani (świadek)z ul Warszawskiej dotarła pieszo do sklepu przy przychodni dr. Michałowicza na ul. Wyszyńskiego i dopiero usłyszałyśmy sygnał jadącej karetki. To zgroza, żeby tak długo wszystko trwało. Przecież czasami można nie doczekać czekając na pomoc.
 
 
#15 o której zdarzenie??denvver_ 2012-11-25 19:10
co do odpowiedzi Admina-wiem że zdjęcia można zrobić później tzn nie w chwili samego zdarzenia,bo wydawało mi sie że jak karetka jechała to był już zmrok a o 15.20 nie jest jeszcze ciemno.Biorąc pod uwagę miejsce zdarzenia i bliskość wszystkich służb, myślałem że zdarzenie było póżniej a tu jednak karetka pogotowia albo nie dostała na czas zgłoszenia lub ociągała się skutecznie
 
 
#16 ...j-86 2012-11-26 09:36
zdarzenie mialo miejsce okolo 15.40 - 15.50, wiem bo tez na cala sytuacje najechalem, z tego co widzialem poszkodowaną, swiadkowie i Pani z corsy zajeli sie bardzo szybko, pogotowie tez wezwano od razu(chyba ze brak zasiegu ktorego to nie bylo do wieczora to utrudnial), co do tego jak kto jezdzi nie ma znaczenia w sytuacji takiej jak ta kiedy to pieszy wpada na przejscie wprost pod kola samochodu... co ciekawsze w piatek w radio byla audycja na temat pieszych, przejsc i podobnych zdarzen... niech to nieszczescie bedzie powodem do myslenia dla wszystkich kierowcow i pieszych, zblizaja sie swieta na ulicach bedzie ciekawie
 
 
#17 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejnatalia16344 2012-11-26 11:55
Ta kobieta nie udzieliła jej 1 pomocy tylko biegała do o koła samochodu, wiec nie wiem po co te kłamstwa po wyżej!!
 
 
#18 Do nuska 77pesymista 2012-11-26 16:17
Dlaczego uważasz że Ci co tak chodzą po ulicy to są wieśniaki? 90% są to rodowici "mieszczanie" .Przypominam że na wsi teraz mieszkają ludzie wykształceni -CI co ich stać żeby kupić działkę i pobudować dom .Mają 120m2-200m2 a nie jak zwykły robotnik 30m2 z jakąś końcówką i się kisi.Wieś jest sypialnią inteligęcji,więc nazywając kogoś ' wieśniak' jest to nietrafiona obelga. Bez urazy .
 
 
#19 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejmaranta 2012-11-26 20:16
Cytuję natalia16344:
Ta kobieta nie udzieliła jej 1 pomocy tylko biegała do o koła samochodu, wiec nie wiem po co te kłamstwa po wyżej!!

własnie że się mylisz..... razem z nia i kilkoma innymi ludźmi zajęlisn\my się poszkodowaną , może i na chwilę odchodziła od niej ale niech nikt nie mowize nie pomogła jej...
 
 
#20 RE: Radzyń Podlaski. Potrącenie pieszejmaranta 2012-11-26 20:16
Cytuję j-86:
zdarzenie mialo miejsce okolo 15.40 - 15.50, wiem bo tez na cala sytuacje najechalem, z tego co widzialem poszkodowaną, swiadkowie i Pani z corsy zajeli sie bardzo szybko, pogotowie tez wezwano od razu(chyba ze brak zasiegu ktorego to nie bylo do wieczora to utrudnial), co do tego jak kto jezdzi nie ma znaczenia w sytuacji takiej jak ta kiedy to pieszy wpada na przejscie wprost pod kola samochodu... co ciekawsze w piatek w radio byla audycja na temat pieszych, przejsc i podobnych zdarzen... niech to nieszczescie bedzie powodem do myslenia dla wszystkich kierowcow i pieszych, zblizaja sie swieta na ulicach bedzie ciekawie

ZGADZAM SIĘ W 100%
 

Zaloguj się, aby dodać komentarz. Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się.

noimage
Sprzedam tanio orzechy włoskie
piątek, 26 kwietnia 2024
noimage
nowe opony zimowe 16c do busa
piątek, 26 kwietnia 2024