Komentarze
- 1 maja rynku w Radzyniu nie będzie
Kiedyś to były dyskoteki na tarasie Oranżerii. A teraz nie ma kasy na remont zabytku, bo maniakalne ...
- Oliver - 1 maja rynku w Radzyniu nie będzie
Kiedyś 1 ma + 3 maj Były imprezy w mieście Teraz dyrektor R0k uciekł czyli sam się zwolnił Miasto je...
- OZZY - 1 maja rynku w Radzyniu nie będzie
co to jest cenzura czy poprawność polityczna jak to śię ma do wolności gospodarczej skoro sprzedawcy...
- waluś - JESTEŚMY PEŁNI ŻALU…
(*)(*)(*)
- Teka - Natalia Olszak Mistrzynią Europy !!!
gratulacje
- lemi
Klienci ZUS powoli „przenoszą się” do internetu |
Michał Maliszewski | |||
wtorek, 24 lipca 2018 07:00 | |||
Klienci coraz chętniej kontaktują się Zakładem Ubezpieczeń Społecznych przez internet i telefonicznie. Ale to nie znaczy, że placówki instytucji opustoszały. W ubiegłym roku sale obsługi ZUS w województwie lubelskim zanotowały ponad 915 tysięcy wizyt. Z roku na rok o kilka procent spada liczba klientów odwiedzających osobiście placówki ZUS w Lubelskiem. Jednak i tak każdy pracownik sali obsługi średnio w miesiącu przyjmuje w granicach 540 osób. Mieszkańcy regionu najczęściej odwiedzają ZUS w sprawach emerytur i rent. W pierwszej połowie tego roku w placówkach ubezpieczyciela w Lubelskiem było już 211 tys. takich wizyt. – Duża grupa klientów nadal woli odwiedzić ZUS i spotkać się urzędnikami osobiście niż kontaktować się z nami przez internet czy telefonicznie. W bezpośredniej rozmowie łatwiej jest wyjaśnić przepisy, pokazać jak wypełnić dokumenty – zauważa Piotr Waszak, dyrektor Oddziału ZUS w Lublinie. Mimo dużej liczby wizyt przeciętny czas oczekiwania na obsługę w Zakładzie wynosi nieco ponad 5 minut. Część klientów, którzy dotychczas osobiście odwiedzali placówki ubezpieczyciela, teraz korzysta z internetowego i telefonicznego kontaktu z instytucją. Coraz więcej osób ma dostęp do Platformy Usług Elektronicznych ZUS – zarejestrowało się w niej już 2,4 mln klientów. Platforma daje im wgląd online do ich kont w ZUS oraz pozwala składać wnioski i dokumenty przez internet. Od 2016 roku klienci złożyli za pośrednictwem portalu ponad 9 milionów elektronicznych wniosków. Rośnie również liczba połączeń telefonicznych obsługiwanych przez infolinię ZUS. W ubiegłym roku było to już 3,7 mln połączeń, czyli o 400 tys. więcej niż w 2016 r.
|
Komentarze