Komentarze
- Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
ja ten klucz widzę w innym miejscu. Nowy burmiś zobaczy niedoszacowany kosztorys i realne koszta sią...
- pioter - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Podobno kluczem do rozwiązania zagadki takiego pośpiechu w remoncie ulicy jest osoba dostarczająca n...
- radzyniak13 - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
jest WIELKI !!! Panie Burmistrzu życzę Panu i wszystkim Radnym owocnej pracy dla naszego miasteczka ...
- cogito - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Nie dziwi mnie to wcale. Słyszałem, że wiele osób "na stanowiskach" myśląc że będą wiecznie przy kor...
- P.K. - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
"Na skwerze z niedzwiadkiem, odbiło mi się dzisiaj o uszy, że dyrektor domu kultury też rozważa opcj...
- NN
Podsumowanie projektu Radzyńskiej Krainy Serdecznosci |
piątek, 18 listopada 2011 01:35 | |||
We wtorek (15.11) w sali konferencyjnej Urzędu Miasta odbyła się konferencja podsumowująca projekt pn. "Program rozwoju i promocji turystyki Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski - opracowanie i promocja markowych produktów turystycznych i kulturowych obszaru". Wśród zgromadzonych gości byli przedstawiciele samorządu, w osobach Starosty Radzyńskiego - Lucjana Kotwicy, Wicestarosty - Mariusza Skoczylasa, Burmistrza Miasta - Witolda Kowalczyka, Przewodniczącego Rady Miasta - Jacka Piekutowskiego, radni powiatowi i miejscy, dyrektorzy szkół, przedstawiciele instytucji i organizacji działających w obszarze kultury i turystyki. Podsumowania trwającego od 2 lat projektu dokonała Dominika Leszczyńska - koordynator projektu oraz Bogdan Sozoniuk - kierownik Wydziału Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim. Obecny na Sali był również Hubert Gonera - dyrektor firmy landbrand z Poznania, która opracowała dokument strategii, koncepcję marki turystycznej i kulturowej Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski - „Radzyńska Kraina Serdeczności", system identyfikacji wizualnej oraz przeprowadziła cykl spotkań warsztatowych dla uczestników projektu. Prelegenci przedstawili produkty, które powstały podczas 2 lat trwania projektu, a wśród nich: opracowanie Strategii rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010 – 2020 wraz z systemem identyfikacji wizualnej i werbalnej, kreację marki „Radzyńska Kraina Serdeczności", powstanie punktu informacji turystyczno – kulturowej, wydanie folderów promocyjnych w wersjach językowych, publikacje książkowe, opracowanie przewodników audio, realizacji strony internetowej www.krainaserdecznosci.pl, zakup stoiska wystawienniczego i info - kiosku, a także przeprowadzenie imprez kulturalnych. Dopełnieniem realizacji zadania były spotkania warsztatowe, wyjazdy studyjne dla uczestników projektu i dziennikarzy. Konferencję podsumowującą zakończyła degustacja produktów tradycyjnych, którą przygotowały panie z gminy Kąkolewnica. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Rolę realizatorów projektu przyjęły samorządy: Powiatu Radzyńskiego [lider] oraz Miasta Radzyń Podlaski [partner].
Open publication - Free publishing
|
Komentarze