Komentarze
- Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
ja ten klucz widzę w innym miejscu. Nowy burmiś zobaczy niedoszacowany kosztorys i realne koszta sią...
- pioter - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Podobno kluczem do rozwiązania zagadki takiego pośpiechu w remoncie ulicy jest osoba dostarczająca n...
- radzyniak13 - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
jest WIELKI !!! Panie Burmistrzu życzę Panu i wszystkim Radnym owocnej pracy dla naszego miasteczka ...
- cogito - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Nie dziwi mnie to wcale. Słyszałem, że wiele osób "na stanowiskach" myśląc że będą wiecznie przy kor...
- P.K. - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
"Na skwerze z niedzwiadkiem, odbiło mi się dzisiaj o uszy, że dyrektor domu kultury też rozważa opcj...
- NN
„Akademia Młodego Przyrodnika” w Białce |
Mariusz Szczygieł | |||
sobota, 10 października 2020 09:00 | |||
W ostatnim tygodniu września uczniowie klasy siódmej Szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Białce, pod opieką nauczycielki przyrody Edyty Skrzeczkowskiej, brali udział w drugiej edycji Projektu „Akademia Młodego Przyrodnika” - w zakresie cyklu GEOEKSPLORATOR. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem Projektu jest rozwój kompetencji kluczowych uczestników i umiejętności uniwersalnych takich jak: umiejętności matematyczno-przyrodnicze, umiejętność uczenia się, umiejętność pracy w grupie, kreatywność i innowacyjność. Projekt „Akademia Młodego Przyrodnika” w ramach bloku geoeksplorator zakłada bezpłatny trzydniowy cykl zajęć pt. „Rzeźbiarze powierzchni Ziemi” (zajęcia na UMCS Lublinie na Wydziale Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej oraz zajęcia w terenie w Roztoczańskiej Stacji Naukowej UMCS w Guciowie koło Zwierzyńca). Zajęcia pozwoliły poznać i zrozumieć procesy kształtujące oblicze Ziemi i zespół czynników warunkujących ich przebieg. Nauczyły interpretacji procesów rzeźbotwórczych na podstawie badań terenowych i laboratoryjnych.
|