Radzyń Podlaski - Nasze miasto z dobrej strony! Mamy 14 sierpnia 2020 imieniny: Alfred, Maksymilian, Euzebiusz

Radzyński starosta ma nowego doradcę

Karol Niewęgłowski   
wtorek, 10 stycznia 2012 13:39

Anna SzymalaDo niedawna pracownik biura poselskiego posła Tadeusza Sławeckiego, od wczoraj doradca radzyńskiego starosty – Anna Szymala - wiceprzewodnicząca Rady Miasta od poniedziałku (09.01) objęła tą funkcję.

- Zadaniem pani Szymali będzie koordynacja współpracy z organizacjami pozarządowymi i jednostkami samorządu terytorialnego. Podpisaliśmy roczną umowę na czas określony. Nie organizowaliśmy żadnego konkursu na te stanowisko, ponieważ starostwo ma prawo zatrudnić dwóch takich doradców – wyjaśnia starosta Lucjan Kotwica.

Dodajmy, że włodarze Urzędu Gminy jak i Miasta również skorzystali w ubiegłym roku z takiego prawa. W Urzędzie Gminy na stanowisko doradcy został powołany Jarosław Ejsmont, pełniący obecnie funkcję sekretarza w gminie, a w Urzędzie Miasta Mirosław Kałuski, również obecny sekretarz w mieście.

 

Komentarze  

 
#1 Gdzie zatrzyma się następna doradczyni?anonim 2012-01-10 20:52
Szybciutko ci nasi doradcy awansują!!! Szybka droga awansu na porządny stołek bez konkursu, to takie małe nagięcie prawa, no nie możnowładcy?
 
 
#2 familiadarzepek2 2012-01-10 21:52
Dopóki miała ciepła posadkę u posła Sławeckiego to w starostwie nie był potrzebny doradca.Wszystko zmieniło sie po wyborach. Biuro poselskie zamknięte.Trzeba było znaleźć jakąs posadkę.Prawdziwa "Radzyńska Kraina Serdeczności."
 
 
#3 Ręka rękę myje...tyski 2012-01-10 23:14
A może dla mnie by się coś znalazło??? Nie mam co prawda żadnych znajomości w postaci chociażby posła ale mam studia magisterskie ukończone i szukam pracy od 2 lat!!!!!!!!! Piszę to z pełną odpowiedzialnością: RADZYŃ - MIASTO KORUPCJI!!!!!
 
 
#4 do tyskiKamara 2012-01-11 10:56
Kolego, zamiast wylewac swoje bzdurne, gozkie zale na forum wez sie do roboty. Praca do Ciebie sama nie przypelznie. Najlatwiej usiasc przed komputerem i wylewac pomyje na wszystkich za wlasne niepowodzenia. Rozumiem ze kazdy jest winny tylko nie Ty?
 
 
#5 organizacje pozarządowemaskarada 2012-01-11 11:11
Czy ktoś wie, ile jest tych "organizacji pozarządowych" w naszym powiecie, tak intensywnie współpracujących ze starostwem, że potrzebny jest koordynator? Chyba, że w ostatnim czasie ich liczba wzrosła, tak że nominacja byłaby uzasadniona.
 
 
#6 do maskaradaKamara 2012-01-11 11:27
jesli naprawde Cie to interesuje napisz do Starostwa maila w tej sprawie, badz wybierz sie na sesje Rady Powiatu, a jesli nie masz na to czasu popros jednego z radnych by napisal interpelacje w tej sprawie, z pewnoscia otrzymasz dpowiedz, no chyba ze zalezy Ci tylko na biciu piany...
 
 
#7 do kamaratyski 2012-01-11 13:03
Jak to się mądrze mówi "uderz w stół a nożyce się odezwą", chyba sama szanowna pani Szymala ukrywa się za tym nickiem. Co do mnie to nie znasz mnie więc nie osądzaj!!!! Nie jestem bezrobotna, tylko szukam pracy w zawodzie, którego wyuczyłam się za ciężko zarobione pieniądze, ale nic ci do tego!!!!! Widać, że nigdy nie miałaś do czynienia z naszą lokalną władzą, gdybyś miała, wiedziałabyś o czym mówię! I nie mam tu na myśli tylko rynku pracy... A Pani Szymala podejmując to jakże szczytne stanowisko, musiała się liczyć, z tym, że ludzie skomentują oczywiste powiązanie!!!!!
 
 
#8 do tyskiKamara 2012-01-11 15:38
Primo, nie jestem nozycami tylko czlowiekiem, secundo nie jestem kobieta, wiec tez nie jestem Pania Szymala. Ona tu nie ma nic do rzeczy, tak jak i Twoj wpis nie mial zadnego zwiazku z trescia artykulu.
Wiesz nawet nie mieszkam w Radzyniu, jedyne co nas laczy to fakt ze jestesmy rowiesnikami.
Piszesz ze nic mi do tego jakie studia skonczylas i ze nie mozesz znalezc pracy, powinnas liczyc sie z tym ze piszac o tym na publicznym forum, ktos to skomentuje. Przez 2 lata nie mozesz znalezc pracy? nikt nie ma obowiazku Ci jej dac, byc moze studia byly nieodpowiednie? przekwalifikuj sie, wyjedz albo cos w tym stylu.
Same lamenty nic nie pomoga. Wiesz ja wyjechalem i nie jest mi z tym zle, Radzyn nie daje zbyt wielu perspektyw i raczej ciezko bedzie komukolwiek to zmienic.... polozenie geopolityczne, historia, wielkosc miasteczka, fakt ze coraz wiecej ludzi ucieka do duzych miast jest bezsporny i raczej nie pozostawia zludzen.
Wladze samorzadowe i tak wiele robia, bo calkiem niezle wypadamy na tle porownywalnych wiekszoscia Miedzyrzeca, Parczewa czy nawet Lukowa ktory jest przeciez dwa razy wiekszy. Troche dystansu i chodnego myslenia zycze.
 
 
#9 wykształcenie i doświadczenieqwertyu 2012-01-11 16:32
na takim stanowisku są najważniejsze...
masarania - wiadomo zlikwidowana,
sklep - też go już nie ma,
biuro poselskie - lokal zamknięty,
krus - ustawa w sejmie czyli zaraz do likwidacji.

ja się zastanawiam po co była pani Ani podyplomówka z ISO, potrzebniejszy byłby kurs na syndyka masy upadłościowej

tylko nie wiem po co w starostwie taki specjalista, kiedyś już były plotki że będzie mniej powiatów w Polsce ale podobno Parczew był do likwidacji, a ona ma w Radzyniu pracować...
 
 
#10 Do Kamaryrzepek2 2012-01-11 22:10
Kolego skoro wyjechałeś z Radzynia to chyba nie bardzo masz pojęcie o układach panujących w tym mieście. Na stołkach nie ma przypadkowych osób,wszyscy są z czyjegoś "polecenia".Ale trafiają się też prawdziwy tytani pracy. Jeden pewien pan który jest prezesem spólki ,pracuje też na umowę w pewnej firmie i widywany też jest w jednym z miejscowych marketów, czyli jak domyślam się to trzecia posada.Jak on to znosi. Takich ludzi potrzebujemy :lol: Łatwiej było skruszyć partyjny beton w PRL-u niż rozerwać te układy.







ale trafiaja
 
 
#11 yzzumyzzum 2012-01-12 04:23
Panie Kamara o czym ty pieprzysz albo nie masz pojęcia o czym piszesz albo zwyczajnie "rżniesz głupa"Ta pani nie wygrała "castingu " na stanowisko które było konieczne w powiecie tylko po prostu utworzono to stanowisko dla tej pani. Pewien pan nie jest wybitnym fachowcem w zarządzaniu firmą transportową, tylko poczynił "pewne zasługi" i należy mu się ochłap. Dwaj młodzi panowie (niedawno awansowani) nie są młodymi rzutkimi menadżerami którzy wskoczyli na wakatujące stanowiska kierownicze tylko stworzono je dla nich aby "rodzina" była zadowolona. przecież takich przykładów można dawać bez liku a pan panie Kamara rżnie głupa. I jeszcze jedno za zdanie "WŁADZE SAMORZĄDOWE I TAK WIELE ROBIĄ ETC ETC..." należy się panu premia albo przynajmniej jakieś nowe ważne stanowisko dla pana lub członka rodzin.
 
 
#12 ...beata 2012-01-13 16:43
yzzum brawo 100% racji
ale mam pytanko: czy doradca to nie powinien być starszy i znać się doskonale na rzeczy?
 
 
#13 do yzzumKamara 2012-01-13 19:35
Masz facet dziurawa watrobe ze tyle zolci Ci sie z niej wylewa? Nie umiesz normalnie, kulturalnie dyskutowac, musisz wszystkich obrazac? Nie znam osob o ktorych piszesz ta swoja grypsera, ale z twoich wpisow wynika ewidentnie ze masz duze problemy ze swoimi kompleksami. Dla mnie samorzad ma spelniac podstawowe funkcje prawem okreslone i robic to w granicah prawa. Jest inaczej? pokaz mi gdzie? Kierownik urzedu nie moze dokonywac wg Ciebie przetasowan organizacyjnych i personalnych? Ma on do tego pelne prawo bo odpowiada za efekty pracy tego urzedu, dobiera narzedzia, srodki i osoby, ktore spelnianie tych efektow beda gwarantowaly. Ty w swym zakompleksieniu mozesz oczywiscie szukac wszedzie spiskow i zlej woli, ale to juz Twoj problem. Kobieta kierowala biurem poselskim Posla na Sejm RP? czyli nie ma wg Ciebie kompetencji do pracy urzedniczej??? Albo to ze tam pracowala ma ja zupelnie wykluczyc z zycia spolecznego?
Stuknij sie w glowe facet moze Ci sie klepki nastawia....
 

Zaloguj się, aby dodać komentarz. Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się.